Confessions of a Boy Trying To Change the World

Dünya değil de kendimi değiştirebilsem en azından
Obama haklı
Değişim pek afilli bir olay
Ama bunun ne kadar zor olacağından kimse bahsetmedi


Sorunumu biliyorum: Kilo verilecek, derslere -en azından- girilecek, çevreyle ilikiler düzeltilecek, uzar da uzar
Hiçbiri de dermansız dert değil bunların, gel gör ki bu yapılacaklar listesinin bir maddesi bile çizilmiyor günden güne


Oğlum sen değil misin haftanın 5 günü spora giden şekle giricem diye
Midemde sindirilmekte olan 2 jumbo burger king in hesabını kime veriyorum?
N'aapalım? Yemiş bulunduk

Derslere gitmek!
5. haftadayız ve ben iyi dayandım
ilk firemi bugün verdim fizik vizesine çalışmak için,
şu anda aylardır(?) açmadığım bloguma birşeyler zırvalıyorum -en iyi fizik çalışma yolu
bu fire ilk oldu ama son olmycak belli ki

Çevreyle ilişkiler iyi neyse ki
Çevredeki bilumum yetişkinle kavga etmeyeli uzun zaman oldu
büyüyoruz sanırım 

Ama şartlar zor değişim daha da zor
Arzuladığım Warhol yaşamına ulaşmamk gün geçtikçe daha da zorlaşıyo
Mühendis olucam sonuçta ne Warhol'u!



Darbe üstüne darbe
but life is good, ha?

Insert The Coin

take ur shot

Tozlu Raflar Arasından / Archive