Ball Turner Restaurants

evet hayatlarının ilerleyen kısımlarında restaurant açmak isteyen büyük bir kitle olabilir
ve yine evet ben de bu kitleye dahil biri olabilirim
ama bu işin herkesin başarıyla sonlandıracağı bir proje olması da zorlu bir yoldan geçiyor

1 - piyasa kalabalık, rakibin çok

2 - düzgün bir yer için, düzgün bir parayı gözden çıkartmak şart

3 - birinciye bağlı olarak bir fark yaratmak lüks değil zorunluluk!

efendim ben masama çiçek koydum farklıyım
yok azizim ben restaurantımdaki garsonlarıma burberry giydiriyorum
aa olur mu ben o kadar parayı gözden çıkartıp te nerelerden top chef getirdim!

yetmez!

evet çok zengin olabilirsiniz ama dünya artık lady gaga kafasına gidiyor
herkes farklı olanın "burası çok güzelmiş" değil "burası çok farklıymış" cümlesini zikredebilecekleri yerler arıyor.

yok efendim benim basmaz öyle şeylere diyorsanız alın size birkaç örnek
isteyince oluyor.




Restaurant açma heveslilerinin bir numaralı fantezisi "abi bi restaurant açıyım, beeyle kocaman olucak, içinde balıklar falan" çoktan gerçekleştirilmiş durumda. Üstelik restaurantı dev bir akvaryuma çevirerek:Ithaa Restaurant. Brilliant!

Dinner in Sky şirketi, müşterilerine gökyüzünde yemek yeme tecrübesini yaşatıyor. Olaya çok geyik bi mesele olarak bakmak da uygun kaçmayabilir -ki üstte gördüğünüz fotoğraf Peugeot Türkiye'nin bir toplantısından alınmıştır!

Sıradaki fikir hayatı uç sınırlarda yaşayan biri için bile extreme sayılabilir.
Hospital Restaurant müşterilere hemşire kostümlü garsonların servis ettiği, çatal-bıçak yerine ameliyat malzemeleri kullandığınız, ve hastanede görüp midenizi dumura uğratan görüntülerin masanıza taşındığı bir yer
Disgusting but  totally unique!




Bir Çapamarka işletmesi olan Joke College, Joke serisinin en bomba elementi
Nişantaşı City's de bulunan mekan tamamen bi deli aklının ürünü
İçeri girdiğiniz andan itibaren kolej teması sayesinde kendinizi genç hissetmeniz garanti
Çekmecelerdeki ipodları dinleyebiliyorsanız üstelik!

Taiwandaki Toilet restaurant'ın elit değil ama yaratıcı olduğunu söyleyebiliriz sanırım
Mekanda tek klozetler sandalye olarak kullandıklarınız değil, yemeğiniz de küçük klozet şeklinde tabaklarda geliyor -yok efendim ben hijyenik insanım diyorsanız küvetlileri de var elbette!
Tek sorun gerçekten lavabo kullanmanız gerektiğinde kafanızda oluşan soru işaretleri.

Yaratıcılıkta sınır yok.
İçinizdeki çocuğu hala öldürmediyseniz ağaç ev projenizi genişletip bunu bir ağaç restauranta çevirebilirsiniz.
Yeni Zelandadaki TreeHouse restaurant rezervasyon için 2 hafta beklemeniz gereken bir yer
Creativity sells!

These restaurants are totally ball turner!


Insert The Coin

take ur shot

Tozlu Raflar Arasından / Archive