doğum günü itirafları vol. 1

önceki yazımda şanstan söz etmiştim..bazı insanlar bazı konularda bazı inanılmaz şekillerde şanslıdır,evet onlardan birinin yazısını okuyosunuz şuanda.. 3 yılı aşkın süredir peşimi bırakmayan,çok zor şekillerde sınanmış olan,ben ne kadar uyuzluk yapsam da bunu görmeyen,şikayet etmeden beni dinleyen,anlayan şans!sevgilimden ayrılmış hüngür hüngür ağlarken de,mutluluktan geberirken de, olağanüstü bi şekilde (!) normalken de ya da en iğrenç ya da en süper halimle beni sevebilen şans=). hiç bi zaman yeşilden kırmızıya dönmeyen trafik ışığı,kaybetsem de hatta oynamayı beceremesem bile bazen, asla game over yazmayan bi ps oyunu, cart sarı şemsiyemden bile daha korunaklıdır,giyicek kıyafet bulamadığımda dolabın köşesinde hazır bekleyen kot tshirttür O. dedikodunun allahı,entrikanın telefon şubesi,bi o kadar iyi niyetin özgürlük heykelidir şans benim hayatımda.kardeştir,dosttur,kankadır,sociodur,bebektir.
dostluk anlayışımı resetlemiş, hard diskimde yeni ufuklar açmış,paylaşım kota limiti sonsuza gidendir şans. bu bloga daha hiç yazı yüklemeden gönderdiğim bu sözcüklere kızmamasını umduğum insandır şans( .p )evet ben şanslıyım.ve bunların karşılığı olarak bugün yapabiliceğim şeyler iyi ki doğdun mesajları,bi doğum günü keki,hediye,bu 10-12 yaş grubu hissiyatı veren sesimle happy birthday şarkısı söylemekten öteye gitmez bugün,pek adaletli bi durum diil sanırım.ama hepsini de yapıcam lan! az bile! hatta başlıyorum bak!!


iyi ki doğdun dostum! iyi ki varsın =)


ill.

Insert The Coin

take ur shot

Tozlu Raflar Arasından / Archive